Məşhur yazıçıların əsərlərindən mənalı sözlər | Kitab sözləri

 

Bir nəfər tövbə etmiş günahkar Tanrıya, yüzlərlə mömindən daha xoş gəlir.

Lev Tolstoy, Din Nə Deməkdir və Onun Mahiyyəti Nədir?

 

Əldə etdiyin xoşbəxtlik və uğurlar sənə o vaxt bağışlanar ki, onları ürək açıqlığı ilə başqaları ilə bölüşməyə hazır olasan.
Albert Camus, Çöküş

 

Suyu sakit axan geniş çayda üzərkən, ulduzları seyrə dalmaq nə xoş idi…
Mark Twain, Heklberri Finnin Macəraları

 

İnsan özü olmalıdır və bu hər şeydən daha vacibdir.
Virginia Woolf, Şəxsi Bir Otaq

 

Sevgi möcüzədir. Sevgi sehrdir. Vaxtsız sevgi olmur. Sevgi hər yaşda həyat mənbəyidir.
Oşo, Kişilərin Kitabı

 

Bütün böyüklər bir vaxtlar uşaq idilər, lakin onlardan yalnız bir neçəsi bunu xatırlayır
Antoine de Saint-Exupéry, Balaca Şahzadə


 Məşhur yazıçıların əsərlərindən mənalı sözlər | Kitab sözləri

İnsan bəzən məna verə bilmədiyi bir şeyi üstündən çox illər keçəndən sonra birdən-birə başa düşür.

Aqata Kristi, Beş balaca donuz

 

Keçmişə aid olan təəssüratlar, uşaqlıq illərinə məxsus hisslər, müsbət ya mənfi emosiyalar şüuraltında cəmləşmişdir.
Rövşən Abdullaoğlu, Arxadakı Körpüləri Yandırın

 

Mənə elə gəlir ki, əsil böyük insanlar bu dünyada böyük kədər duymalıdırlar.
Fyodor Dostoyevski,Cinayət və Cəza

Lakin insanlar bu həyatda həqiqi dəyərə malik olan şeylərə layiqincə qiymət vermirlər.
Ziqmund Freyd, Xoşbəxtlik Ehtimalımız

 

Biz yalnız bizə aid olmayan şeyləri itirə bilərik.
Rabindranat Taqor, Seçilmiş əsərləri

 

Həyatını asanlıqla məyusluq və peşmanlığa dönə biləcək xatirələr üzərində qurma! Xoşbəxtlik, azacıq da olsa, nə isə müəyyən bir şeyə əsaslanmalıdır.
Marc Levy, Bir Birimizə Demədiyimiz Sözlər

 

O, beşiyimə yaxınlaşanda tale mənə təbəssüm göstərdi və bəxt üzümə güldü…( Natali Merçant)
R. J. Palacio, Möcüzə

 

Rahat qocalığın sirri tənhalıqla bağlanan vicdanlı müqavilədir
Qabriel Qarsiya Markes, Yüz İlin Tənhalığı

 

-Tanrıya inanmıram!
-Sən ustalıqla hazırlanmış bir saatın parçaları ilə oynayan, bu saatın hansı işə yaradığını anlamadığı üçün ustaya inanmadığını söyləməyə cürət etmiş balaca uşaqdan da betər səfeh və ağılsızsan.
Lev Tolstoy, Hərb və Sülh

 

Onun üçün hər cürə borc əsarətin başlanması deməkdir. Onun təsəvvüründə borc verən adam ağadan da pis idi, çünki ağanın hakimiyyəti adamın ancaq cismani mənliyinə aid olur, borc verən adam isə insanın insanı ləyaqətinə əl atır, o, insanı alçalda bilir.
Victor Hugo, Səfillər

 

Uğurun ən böyük mükafatı qazandığınız pul və sərvət deyil,uğur qazanmaq uğrunda apardığınız mübarizə nəticəsində daha yaxşı və daha fərqli bir insana çevrilmənizdir.

Brayan Treysi, Bəhanələrə Yox!

 

Türkiyə Türkcəsində..

 

İyi arkadaşlar, iyi kitaplar ve başını yastığa ko¬yunca uyuyabilen bir vicdan… İşte ideal hayat!

Mark Twain, İnsan, Kendinde Olmayanı Arar

 

İki insan birbiriyle tam bir uyum içinde yaşarsa, konuşmadan ya da yarım sözcüklerle bile anlarlar birbirlerini.
Cengiz Aytmatov, Toprak Ana

 

«Bazen yanlış yere gidersin ama doğru yol gelip seni bulur.»
Markus Zusak, Köpekler Ağladığında

 

Seni, sahip olduğu en güzel şey olarak gören bir kalbi kırma
José Mauro de Vasconcelos, Şeker Portakalı

 

Çiçekleri sevdiğini söyleyen bir kadının çiçekleri sulamayı unuttuğunu görürsek, onun çiçek sevgisine inanmayız. Sevgi, sevdiğimiz şeyin büyümesi ve yaşaması için gösterdiğimiz etkin(aktif) ilgidir.Bu etken ilginin bulunmadığı yerde sevgi de yoktur.
Erich Fromm, Sevme Sanatı

 

İnsan sevince nesneler daha çok anlam kazanıyor.
Paulo Coelho, Simyacı

 

Baharda kışı, Kışın da baharı özler insan. Ne uzaksa onu özler… Kavuşmak şart mı? Boşver! Bazı şeyler yokken güzel…
Özdemir Asaf, Yalnızlık Paylaşılmaz

 

Sulamadığınız çiçeğin kuruyuşunu nankörlük sayıyorsunuz..
Elif Şafak, Aşk

 

..herkesten çok güldü. Belli ki acı çekiyor..
Lev Tolstoy, Savaş ve Barış

 

«Yarayla alay eder, yaralanmamış olan.»

William Shakespeare, Romeo ve Juliet

 

Kendini iyi bir insan olarak yetiştirmek isteyen güzeli arar, güzeli över, ondan hoşlanır ve onunla beslenir.
Platon, Devlet

 

Kimsenin hikayesine gülme. Yol uzun ve daha seninki bitmedi.
Lev Tolstoy, İnsan Neyle Yaşar?

 

Yaşamak acı çekmektir ve hayatta kalmak acıda bir anlam bulmaktır.
Viktor E. Frankl, İnsanın Anlam Arayışı

 

Çocukluğumdan beri kendimi, nedendir bilmem, korkunç derecede yalnız ve farklı hissettim.
Giovanni Papini, Bitik Adam

 

«Eline kitap alınca zamanı unuturdu.»
Jane Austen, Gurur ve Önyargı

 

Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.
Sabahattin Ali, Kürk Mantolu Madonna

 

Söz konusu başkalarının derdi olunca nasıl da hep daha zeki ve daha nesnel oluruz..
Stefan Zweig, Amok Koşucusu

 

İnsanları hayatlarının yalnızca bir anına dayanarak yargılamaktan sakınalım.
André Gide, Dar Kapı

 

Bir kalbiniz vardır onu tanıyınız. Bir şehir kadar kalabalıktır bazıları. Bir dehliz kadar karanlıktır bazıları…
Cahit Zarifoğlu, Yaşamak

 

Sadece bedenleri, şekilleri, görüntüleri sevenlere ne yazık! Ölüm her şeyi yok edecek. Ruhları sevmeyi deneyin, onlara yeniden kavuşursunuz.

Victor Hugo, Sefiller

 

 

 

0 şərh